Moksleivių namų būrelių vadovai dalinasi informacija apie naujus būrelius:
Taikomosios dailės studija ŠILO UOGA (1–5 kl., 6–12 kl. mokiniams) I, III 16–18 val. ir 18–20 val.
Taikomoji dailė – keramika, audimas, pynimas, rišimas, vilnos vėlimas, audinių marginimas, papuošalai, medžio dirbiniai… Lipdysime iš molio, pinsime pinikus, ausime juosteles ir minigobelenus, velsime vilną, marginsime audinius, dekoruosime medinius objektus, jungdami įvairias technikas kursime papuošalus. Prigaminsime interjero detalių, mielų smulkmenų, visada po ranka turėsime dovanėlių kitiems pradžiuginti. Mokysimės, grožėdamiesi geriausių Lietuvos ir pasaulio kūrėjų dirbiniais, kompoziciniais sprendimais, gamtos formomis ir spalvų deriniais, todėl mūsų darbai bus ,,kaip uoga“.
Laukiu jūsų!
Vadovė Laima Kiškienė
Dailės mokytoja metodininkė, Ramygalos klubo ,,Savos erdvės“ įkūrėja
8 600 52 957
https://www.savoserdves.com/
„Menų karuselė“ – nuo mielos smulkmenos namams iki puikios dovanos savo rankomis.
Ši programa skirta 7-19 metų vaikams užtikrinti individualios kūrybos poreikius, vaikų ir jaunimo kūrybingumo bei saviraiškos plėtotei, naujų žinių apie įvairias naujas dailės priemones bei technikas įgijimui. Kurdami ir bendraudami jaukioje erdvėje, mažose, pagal vaikų amžių suformuotose grupėse (1kl. -5 kl. ir 6kl. -12kl. ) vaikai turės galimybę praktiškai prisiliesti prie visų dailės sričių – unikaliosios ir estampinės grafikos, tekstilės, keramikos, floristikos, taikomosios dailės. Čia jie išmoks savo rankomis sukurti mielą dovanėlę, papuošti namus šventėms originaliu žaisliuku ar floristine kompozicija, papuošti savo marškinėlius įdomiu piešiniu ar neįprastai dekoruoti mažas buities smulkmenas. Užsiėmimų metu formuojami kūrybiniai įgūdžiai, asmenybės kūrybiškumas, kuris bus naudingas kiekvienam vaikui visose gyvenimo srityse. Taip pat dalyvausime parodose, meniniuose projektuose, bendrausime ir puikiai leisime laiką.
Tapybos magija (4-6 metų vaikams) I, III 17.00-19.00 val.
Vaikai susipažins su įvairiomis meno technikomis: piešimu, tapyba, keramika. Taip pat susipažins su priemonėmis: akvarele, guašas, spalvotais ir paprastais pieštukais, pastele, vaškinės kreidelės, teptukais, modelinu. Lavinsime kūrybiškumą, fantaziją. Ugdysime gebėjimą stebėti,
analizuoti, suprasti aplinkinį pasaulį.
Fitnesas 5-9 kl. berniukams/mergaitėms
Fitneso treniruotės tinka visiems – ir norintiems sustiprėti, geriau jaustis bei padailinti kūno linijas, ir tiems, kurie dar nėra apsisprendę į kokią sporto šaką norėtų orientuotis. Fitneso treniruočių metu išlavintos fizinės ypatybės bus naudingos bet kurioje sporto šakoje. Treniruočių metu bus atliekami pratimai su savo kūno svoriu, papildomais svoriais, treniruokliais. Mokiniai bus supažindinami su sveikos mitybos ir gyvensenos principais. Fitneso treniruotės yra puikus būdas saugioje bei kontroliuojamoje aplinkoje lavinti raumenų jėgą, ištvermę, judesių koordinaciją, bei gerinti moksleivių emocinę būklę, didinti pasitikėjimą savimi.
Kovos menai 1-12 kl. berniukams/mergaitėms
Kovos menų treniruočių tikslas – lavinti mokinių ištvermę, greitį, reakciją, koordinaciją, pusiausvyrą, lankstumą, stiprinti charakterį, valią, bei didinti pasitikėjimą savimi. Visos šios
savybės bus ugdomos mokantis atlikti įvairias rankų, kojų, kelių, alkūnių smūgių technikas. Kovos menai nėra ta vieta, kur agresija yra skatinama išlieti vienas ant kito, o priešingai – mokoma kontroliuoti savo emocijas, gerbti save ir kitus; tai puikus užsiėmimas norintiems aktyviai leidžiant laiką sustiprėti fiziškai ir dvasiškai.
Ikimokyklinis fizinis ugdymas 5-6 metų berniukams/mergaitėms
ikimokyklinio fizinio ugdymo treniruotės orientuotos į vaiko prigimtinių fizinių galių plėtojimą:
• suteikti žinių apie fizinio aktyvumo formas, jo įtaką žmogaus gerovei, fizinio aktyvumo parametrų – intensyvumo, dažnumo, apimties – rekomendacines normas, siekiant išsaugoti ir stiprinti sveikatą;
• ugdyti įvairių fizinių pratimų ir žaidimų gebėjimus, sužadinti fizinio aktyvumo poreikį, įtvirtinti sistemingo fizinio aktyvumo įpročius;
• pasiūlyti įvairių fizinių pratimų ir žaidimų, kurie sudarytų galimybę vaikams nusistatyti, kokia fizinė veikla jiems labiausiai patinka ir kokią atlikdami jie patiria malonumą bei vidutinio ir didelio intensyvumo fizinį aktyvumą.
„Kūno dizainas“ – (8-19 metų moksleiviams) I,III 16:15val.- 18:00val.
Kūno dizaino treniruotės skirtos lavinti pagrindines raumenų grupes. Tai nuotaikinga treniruotė, kuri tinka bet kokį fizinį pasiruošimą turintiems vaikams. Treniruočių metu daug dėmesio skiriama jėgai ir ištvermei ugdyti, kūno judesių amplitudei bei lankstumui didinti. Kūno dizainas stiprina visus raumenis, vaikai taps tvirtesni, ištvermingesni, turės daugiau energijos ir geros nuotaikos. Treniruotės saugo stuburą nuo įtampos, gerina kraujotaką bei raumenų tonusą. Salėje dirbti visu pajėgumu įkvėpia smagi muzika ir didžioji dauguma pratimų atliekami žaidžiant sportinius žaidimus. Treniruotės metu naudojami step platformos, svareliai, kamuoliai bei kita įranga.
„Tu esi kūrėjas” ( 4- 6 metų vaikams) ir ( 7- 12metų vaikams).
Ankstyvasis vaikų ugdymas labai svarbus tolimesnei vaikų brandai. Kuo vaikas daugiau patirs, išmėgins save įvairiose veiklose tuo bus sėkmingesnis jo ugdymasis tolimesniame etape.. Nori išmėginti keramiką, fitodizainą, siūti, kurti, o gal sukonstruoti automobilį ar pastatyti pilį? Turi savo idėją tik reikia tau patarėjo? Pirmyn!
Susitinkam, antradieniais ir ketvirtadieniais
Kūrybiškai pažink SAVE
Galimos kelios skirtingo amžiaus grupės
I-V, nuo 15 – 17 val. (laiką ir dienas galima derintis) du kartus į savaitę.
Esu Aida, jau devintus metus taikau Dailės terapijos metodus, kūrybiniuose užsiėmimuose su
skirtingomis grupėmis (vaikai, neįgalieji, suaugusieji). Noriu draugauti, atvyrauti, piešti, svajoti, kalbėtis su Jūsų vaikais… Taikant Dailės terapijos metodus stiprinsiu, akcentuosiu, ugdysiu vaiko savivertę. Dailės terapija yra viena tobuliausių erdvių emocijų pažinimui ir auginimui. Čia vaikas gali tai daryti maksimaliai saugioje aplinkoje, nes jis jaučia, kad priimu jį visokį – su visu jo pykčiu, liūdesiu ir baime. Tai natūralios emocijos. Užtenka jas išgyventi – tai jau yra terapijos procesas. Dailės terapija, taip pat puiki priemonė emociniam intelektui ugdyti. Tai jungtis, padedanti vaikams atrasti formas, kaip jaustis geriau, pažinti save ir kitus, išmokti kūrybiškai taikyti emocinio elgesio modelius, kurie jiems padėtų socialiai prisitaikyti. Vaikui augant keičiasi jo jausmai – kaip ir fiziniai gebėjimai. Dalykai, į kuriuos jis nekreipdavo dėmesio, augant- tampa labai jautru ar net erzina. Nauji santykiai ir emocijos vaikui atrodo stiprios, nepažįstamos jam sunku jas savarankiškai suvokti ir priimti, dažnai nežino kaip jas tinkamai išreikšti, Tėvų ar pedagogų pareiga yra mokinti vaiką ne tik matematikos, bet ir emocinio raštingumo – kaip atpažinti emocijas ir jausmus veide, kūne, balse, jas įvardyti ir valdyti (reguliuoti). Emocijos yra mūsų gyvenimo fonas, kuriame gyvename, filtras, per kurį priimame save ir aplinką. Mokinsimės atpažinti, įvardyti ir išveikti savyje esamas emocijas, pojūčius, jausmus…. Stebiu, kaip vaikas geba įsitraukti; su tėvais aptariame jų lūkesčius; kaip terapeutė, įvertinu situaciją ir paaiškinu, kuo ši terapija gali vaikui padėti. Atėjęs į užsiėmimą vaikas piešia. Parinkdama tam tikras užduotis ir pakreipdama asociacijas stengiuosi, kad jis išgyventų daug jausmų ir emocijų. Jei nori, jis gali jomis dalintis, jei ne – pasilaikyti sau. Vaikas pats sprendžia, kiek nori atsiverti, tačiau bet kokiu atveju emocinis išgyvenimas vyksta, ir jis vyksta labai stipriai. Visa, ką vaikas daro su užduotimis proceso metu, jis išgyvena savyje. Mano tikslas yra padėti vaikams tas emocijas išgyventi, sudaryti sąlygas emocinei iškrovai. Dailės terapija dėkinga tuo, kad jei jautiesi be galo pažeidžiamas ar iki galo nesupranti, kas tau nutiko, ir dėl to negali apie tai reflektuoti, gali tai išjausti. Šis išgyvenimas taip pat yra terapija, santykis ir augimas.
Dailės terapija- tai atradimų laukas…drąsiai leiskite savo vaikus ir patys, tėveliai,
ateikite…kursime SAVE kartu….Iki, laukiu KIEKVIENO… Jūsų AIDA……….
Funkcinės treniruotės (12-19 metų moksleiviams), I, III 14:00- 15:45
arba suaugusiems (amžius neribojamas)
Funkcinės treniruotės metu yra tobulinamos žmogaus fizinės savybės: jėga, lankstumas, balansas, greitumas, koordinacija ir ištvermė. Užsiėmimas puikiai tinka bet kokio amžiaus ir skirtingo fizinio pasirengimo žmonėms. Pradedama nuo paprastų pratimų, palaipsniui juos sunkinant, todėl kiekvienas sportuojantysis gali pasirinkti individualiai sau tinkamiausią krūvį. Funkcinės treniruotės metu dažniausiai dirbama su savo kūno svoriu, taip pat yra naudojamos papildomos priemonės: stepai, svareliai, gumos, trx diržai ir kitos priemonės. Energinga treniruotė leis džiaugtis stangresniu, sveikesniu ir gražesniu kūnu bei greičiau pasiekti norimų rezultatų! Funkcinės treniruotės nauda: gerinamos pagrindinės fizinės savybės;
mažėja riebalinis audinys; Gražėja raumenų reljefas; lavinama laikysena; didesnis lankstumas; traumų prevencija; stiprėja širdies ir kraujagyslių sistema; pozityvi energija ir gera nuotaika.
Futsal ( salės futbolas) 6-18 metų moksleiviams I,III 14:00- 15:45
Kviečiame treniruotis įvairaus amžiaus vaikus futsalo, tiek berniukus, tiek mergaites. Užsiėmimų metu stengsimės, kad kiekvienas vaikas kuo daugiau laiko praleistų su kamuoliu. Treniruočių tikslas – individualus vaiko gabumų ugdymas, nepamirštant komandinio darbo bei bendradarbiavimo. Žaidžiant futsalą daug greičiau ir efektyviau tobulinamas individualus techninis meistriškumas, taktinis suvokimas bei psichologinis pasiruošimas. Laukia daug inovatyvių treniruočių, bendravimo ir daug žaidimo džiaugsmo.
Norite būti pirmieji, kurie Panevėžyje išbandytų futsalo treniruotes su profesionaliu treneriu?
Tokie žaidėjai, kaip Neymar‘as ir Messi pradėjo nuo futsalo, pradėk ir Tu!
Lietuvių kalba (rusakalbiams)
Programa skirta suaugusiems rusakalbiams, norintiems integruotis į gyvenimą Lietuvoje:
1. Mokysitės bendrauti lietuvių kalba- kalbėti, skaityti, rašyti;
2.Palaipsniui pažinsite Lietuvos kultūrą;
3.Sutiksite bendraminčių.
Программа предназначена для взрослых русскоязычных, которые хотят интегрироваться в
жизнь в Литве:
1. Вы научитесь общаться на литовском языке – говорить, читать, писать;
2. Вы постепенно познакомитесь с литовской культурой;
3. Вы встретите единомышленников.
Siuvimo būrelis „Dygsnelis“
Programa skirta 5-8 kl. mokiniams, norintiems praktiškai susipažinti su siuvimo pagrindais.
Programos metu mokiniai: susipažins su siuvimo istorija, siuvimo priemonėmis bei jų saugiu naudojimu, mokysis pasidaryti brėžinius arba naudotis / prisitaikyti jau turimus, parengti iškarpas ir kirpti audinius, mokysis pasiruošti siuvimui, apdailinti audinius bei siūti norimą gaminį.
Rūbų dizaino studija „Adatėlė“
Programa skirta 15-19 m. mokiniams. Programos metu mokiniai išmoks saugiai pasidaryti
brėžinius, iškarpas, sukirpti ir pasiūti, pačių sukurtus drabužius. Užsiėmimų metu programos
dalyviai bendradarbiaus, įgys pasitikėjimo savimi. Programos tikslai: ugdyti vaikų ir jaunimo
kūrybingumą ir saviraišką, skatinti domėtis šiuolaikine mada. Uždaviniai: 1.Supažindinti ugdytinius su rūbų dizaino ir siuvimo pagrindais. 2. Mokyti drabužių meninio projektavimo.
Sceninė raiška – dainavimas, akomponavimas
Tai studija, kur gyvena pagarba ir muzika, kur vaikai gali atrasti save ir kurti meną, paleisti savo
kūrybiškumą ir improvizuoti. Ugdytiniai išmoks daugybę dainų, įgys dainavimo, ritmikos, grojimo
technikos. Čia kiekvienas sužinos sceninės raiškos subtilybių, kultūros.
Muzika, tai ne tik natos, tai kur kas daugiau. Garsas, dinamika, emocija, pauzė, ritmas ir t.t.
Studijoje lavinsite vokalinius sugebėjimus, įgausite sceninės patirties, mokysitės sau pritarti kūno
perkusija, perkusiniais instrumentais, skudučiais ir kt.
Studijoje vaikai turi galimybę:
• lavinti muzikinę atmintį, ritmo pojūtį;
• tobulinti vokalinius sugebėjimus;
• atskleisti savo improvizacines galimybes;
• susipažinti su scenine raiška ir kultūra;
• tobulinti grojimo įgūdžius.
Kūrybiškumą, pasitikėjimą, drąsą, teigiamas emocijas skatinanti aplinka garantuota.